Don't Choose Your Own Mafia [Game Over]

Don't Choose Your Own Mafia [Game Over]
0

#21

Hey i gotta say something important


#22

;_;

(if you’re Mafia, give us a hint please)

On another note, is there any role that can visit themselves or maybe another role that can make it seem that way?


#23

Ok so basically
i know the roles who visited me


#24

Because i got it in a pm from glitter


#25

Any leads?


#26

Well
There were two people who visited me

A monk and a toreador


#27

So a third party and a mafia role. Maybe the toreador one has something to do with visiting themselves thing.


#28

That means you visited the toreador. Shit, they might know what your role is before you do.


#29

I dont think thats it
I think they visited me and i know what they are


#30

But toreador makes me visit them
Idk whta happens in that case lmfao


#31

I think that just cancels any night action you might have tried to take? Since you visit them instead of whoever the intended target was.


#32

Idk man i just got this info

Edit: i should really check the flavour text
Gonna check em before i say anything


#33

Oh, how could I forget! Kitty’s the priest

image


#34

Nice

Hey @everyone wanna break gp’s game by knowing ur roles


#35

Nice.

[Lynch] Dedenne


#36

So I literally know nothing! Im useless right now!


#37

We know three (surviving) roles! That’s a lot for Day 1 lol


#38

Something tells me that, because of that, Kitty’s gonna get targeted. I wonder if we’ll end up getting Traitors in the process. :fufu:


#39

Unless they also wanna know their role or something


#40

Yeah, but for some roles doesn’t “visit” equal “attack?” I guess it all just depends on what they’ve got. :tipping_hand_woman: