Don't Choose Your Own Mafia [Game Over]

Don't Choose Your Own Mafia [Game Over]
0

#203

I can believe gunner and fawful’s claims.
Penguin confirms gunner is inno.

And I’m too impatient to wait for Magi’s response so let’s see how this goes.


#204

BANG!

Magipika, the Snowman, is dead. They were aligned with the town.


#205

Mhm.


#206

Rip TeaLeaf


#207

Ty gunner for the guns btw :kiss:


#208

No problem babe <3


#209

fak


#210

TeaLeaf gon doofed


#211

BANG!

TeaLeaf, the Hooker is dead. They were aligned with the mafia.

TOWN WINS

@Zoska as the Fabricator
@Desox as a Penguin
@Magipika as the Snowman
@Tyler as the Toreador
@Kitty as the Priest
@Salzorrah as the Gunsmith
@Dedenne as the Creepy Girl
@Wrath-o-Los as a Penguin
@Ho-Oh as the Vigilante
@Johnny as the Monk
@Specifice as the Doctor
@TeaLeaf as the Hooker
@Saridlin as the Blacksmith
@Shiny as the Virgin


#212

Finally <3

That was honestly a good game


#213

I used all the guns
Heck yeah


#214

Im more a vig than a priest


#215

I also love that Aaron had two vests and they didn’t help him at all. One of those vests was even meant for Zoska who would have benefited a lot more from one lmao.


#216

all my friends were dead :sob:

ngl I genuinely thought I didn’t have an action after about 2 or 3 nights


#217

You could have gone to church :wink:


#218

WAIT, WAS THAT WHAT THE FLAVOR TEXT MEANT? @Glitter

omg


#219

Yes xD


#220

tfw we spent all this time thinking we had a thief lmao, in the end, it all worked.

also glad dedenne didn’t get to win :ok_hand:


#221

if I’d gone to church though the whole thief thing wouldn’t have happened :wink:


#222

if you had tho, chura wouldn’t have gotten the role reports tho, and it wouldve been harder for everyone to know what role they were

also imagine the scandal :eyes: