Absolute Beginner's Mafia - Day 3

Absolute Beginner's Mafia - Day 3
0

#162

You could change to vote Radiating, cuz that’d be smart.


#163

I’m changing my vote to [Lynch] Ho-Oh.

You were relatively neutral and quiet before, but now you’re extremely pushy.


#164

O yeahhhh???

Two can play at that game. Double jeopardy.

[unvote] Radiating
[vote] Specifice

Die mafia die.


#165

I don’t remember Santa being such a turd :wobblurk:

Changing to [Lynch] Ho-Oh


#166

Cuz that’s not suspicious at all, Ho. >_>


#167

Since Dedenne is dead, my vote can’t matter with what… I’m changing it to

[Lynch] Ho oh


#168

Santa’s gonna give y’all coal for Christmas.

Radiating is still mafia though so… whatever you guys do you’ll be sad you killed santa the cop :frowning:


#169

Lump-of-Coal_large

For the non-believers itc.


#170

I’ll use it to light a fire in my chimney on Christmas.
Consider it payback since grandma got run over by a reindeer :wobbthonk:


#171

Dedenne is the grandma that Radiating ran over? What a meanie.


#172

Absolute Beginner’s Mafia

CaptainButter pulls out a gun and shoots Magipika.

@Magipika is dead. He was the COP.

Game Over

MAFIA WINS!

Congrats to @Shiny the Mafia Goon, @Ho-Oh the Illusionist and @Zoska the Mafia Goon!

Some fun facts:

Magipika shot Sariidin who had a gun. This decided the game. He did a great job by finding out all the innocents, but things could’ve gone differently had he not shot Sari.

Dedenne gave a gun to CaptainButter (Mafia) on N0.

And to immortalise this quote from the mafia chat:

Ho-Oh
i don’t even know what double jeopardy means
just sounds cool


#173

I FUCKIN KNEW IT


#174

LMAO


#175

I’m an idiot xD


#176

Ho-oh-ho! I was the Illusionist/Santa/Cop. Merry Christmas to all… especially @tyler :wink:

Great game guys! I was hoping you would all find Radiating suspicious once Dedenne made it very obvious he was gunsmith… but alas Shiny decided to ruin your party instead.

Hopefully all the new people play more games!!! :))))


#177

My face the entire game YEAAAAAAAAAAAAAAAH


#178

Craaaap, a one in four chance and with evidence on my side…

And I made the wrong decision :wobbhide:


#179

You sneaky little

YOU’RE LUCKY WE DIDN’T HAVE A THIRD PERSON TO VOTE YOU OUT SHINY


#180

Smh Shiny i trusted you with a gun

I knew you and nica were maf at a point tho

Magi killing sari WHO HAD A GUN FROM ME is when all hope was lost and i freaked


#181

YOU’RE LUCKY I DIDNT HAVE THE HEART TO KILL YOU SPAGGY